Touching...


MusicPlaylistRingtones
Create a playlist at MixPod.com

Morning

Morning

Monday, July 27, 2009

衛蘭...

好耐都無上過來啦~~
哈哈哈!!

上個星期~
都算係非常非常有意義既一個星期啦!
(其實重點得兩日: 拜五拜六)
原因係~
可以見到衛蘭!!!
開心到~~

拜五當日~
簡直瘋狂到唔掂...
爭啲傻咗添~
果日一放學~
我就去學會..
等得好辛苦....終于挨到4點半^^
我家姐來載我~
(中間跳過啦)

去到金河...
等等等......
等等等還等.....
等時間到~
因為衛蘭8點先出來,
況且一定會遲..
又等到差啲傻咗啦..
終于~
黃天不負有心人^^
佢出現啦!!!!

睇圖>>>

拜五 , 2009年7月24日

現場~




出來啦^^ 開心死人...


佢唱咗兩首歌
第一首係上一張專輯既 你知道我在等你們分手嗎
第二首係新專輯既 Rainbows

好聽到...
而且佢好nice!!!

講明係簽唱會~
最尾梗係有幫我地簽名啦^^

睇圖>>>




佢對我笑啊!!!!哇哈哈哈!!
(全場得我一個著校服, 好奇怪)




我買既專輯, 有親筆簽名嫁!!!^^


新專輯: Morning







好事成雙~~~都有簽名嫁^^

2006年既專輯: Do You Know...


好遺憾無帶到其他專輯過去~
唉....




唱歌片段 , 唔清既... 睇到你嘔血~
不過好好聽~



開心既時間過得特別快,
又係時候講拜拜~


算啦~
無辦法啦~
唯有等聽日,
又可以見到佢啦!!!^^v
哈哈!






拜六, 2009年7月25日


新秀大賽決賽現場~ Bukit Jalil indoor既
大家見唔見到衛蘭啊?!!!!!
佢病咗啦~
哮喘發作..T.T
原因: 大馬煙霾!!
頂!!!!!!


現場氣氛, 音響都唔錯~
不過有朋友睇電視直播既同我講話音響好差~
唉~

中間跳過


呢個就係冠軍 : 黃毓敏
我家姐朋友!
實至名歸~
雖然輝仔都唔錯~
不過當日出咗啲狀況~

當日衛蘭其實早上已經入院~
但到傍晚~
佢堅持出院來到新秀決賽現場做考官!
真係偉大! 專業!
不過最后都係頂唔住~
又入院...T.T
慘~

來大馬兩日...入咗兩次院...陰公...

最后介紹返衛蘭既新專輯...

係衛蘭第一張完全係英文歌曲既專輯~
終于可以唱返自己擅長既英文歌~
可以唱出自己!

點解用Morning作為專輯既名?
衛蘭話係因為早晨好好~
有活力, 有精神, 有希望~
唔知道接落來會發生麼野事~
好有挑戰性!

呢張新專輯入面有10首歌
1. Morning
2. Please
3. Speechless
4. Rainbows
5. Make My Day
6. 999
7. Remember
8. TV
9. Pretty
10. Every Morning

如果你問我邊首好聽...
我會答你: 全部咯~
呢張專輯出咗無幾耐~
係香港已經賣到白金銷量!
事實證明咗呢張專輯有幾好聽!

系大馬暫時未出...
不過有啲地方已經有~
大家要支持支持啊^^

5 comments:

❤ Eunice. QianLi said...

哇!你终于Update啦啵!新秀大赛个日卫兰佢无唱到歌实在令我失望啰!都係马来西亚天气嘅错!毓敏的确实至明归^^得闲多嘚Update啦!^^

Kitwei said...

我貴人事忙嘛^^ hehe...
馬來西亞啲天氣簡直非一般人能夠適應..
我地土生土長先好少少...

Kitwei said...

上面两位係边个啊??
可否让小弟知道?? =.="

Kitwei said...

咁深既...
你到底係边鬼个??? =.="

馨裕 said...
This comment has been removed by a blog administrator.